Campagne

GroenLinks wil Nederland veranderen. Jij kan hierbij helpen, samen werken we aan verandering. Van achter je computer tot samen op straat in Castricum, doe mee en word campaigner in de campagne van GroenLinks.

Ben je ook klaar met de tweedracht die Wilders zaait en het economisme van Rutte? Vind jij ook dat het tijd is voor een nieuw geluid? Sluit je dan nu aan bij de campagne van GroenLinks! Want verandering komt niet vanzelf. Daar hebben we jouw hulp bij nodig! Alleen samen kunnen we ervoor zorgen dat de hoop het winst van de angst, dat samenwerken en eerlijk delen het wint van het egoïsme, dat vernieuwing het wint van de stilstand. Samen maken we verandering mogelijk.

Vul op deze pagina je gegevens in en we nemen snel contact met je op zodat je weet hoe je kunt bijdragen. Samen staan we sterk: het is tijd voor verandering.

Doneer

Heb je weinig tijd of wil je liever een financiële bijdrage leveren? Maak je bijdrage over op  NL23 TRIO 0786 8123 11  ten name van GroenLinks Castricum. Elk bedrag is welkom!

Nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van onze activiteiten, geef je dan aan voor de Nieuwsbrief